Servicedesk medewerker (24-32 uur)

23 juli 2021 | Simplefly

Simplefly/Sunbytes is een ambitieus IT bedrijf, met de focus op internettechnologie en vestigingen in Nederland (Utrecht) en Vietnam (Ho Chi Minh City). We zoeken ter versterking van ons team een klantgerichte digital native die van veel afwisseling houdt. Dus: ben je technisch onderlegd, oplossingsgericht, geduldig, behulpzaam en hou je van direct klantcontact? Lees dan snel verder…

Wat je gaat doen

Je hebt een ondersteunende, maar zelfstandige rol binnen het supportteam. Je bent het primaire aanspreekpunt voor klanten en de schakel tussen klanten en programmeurs. Dat betekent dat je (technische) supportvragen afhandelt, projectmanagers ondersteunt en zelfstandig meerwerkklussen begeleidt.

Zo ziet je werkdag er uit

Na je eerste kop koffie (of thee) begeleidt je eerst de livegang van een website. Als je de DNS omgezet hebt, licht je de klant in. Daarna handel je enkele vragen af die via het servicedesk portaal binnengekomen zijn. Voor een complexe technische vraag overleg je direct even met een developer. Na de lunch stuur je een klant een lijst met optimalisaties voor hun website. Vervolgens schuif je aan bij een overleg met een klant op kantoor (of online) om alle openstaande zaken voor het project door te nemen. Je noteert alle issues en na afloop zet je ze gelijk door naar de betreffende collega’s. Aan het einde van de dag zet je nog een paar spoedzaken door naar ons team in Vietnam zodat deze morgenvroeg opgelost zijn.

Wie we zoeken

We zijn op zoek naar een zelfstandige, klantgerichte multitasker met technische roots, maar vooral naar de juiste match. Die kans is groot als jij jezelf in het volgende herkent:

  • Digitale allrounder met technische kennis;
  • Je bent geduldig met niet-techneuten en helpen is je tweede natuur;
  • Ruime ervaring met CMS’en, websites, maatwerkapplicaties en mobiele apps;
  • Je beheerst HTML/CSS, hebt kennis over hosting en andere webtechnieken;
  • Kennis over online marketing, UX, webanalytics en SEO is een pré;
  • Communicatief vaardig (Nederlands én Engels), zowel in woord als schrift;
  • Je pakt het liefst de telefoon om een probleem snel op te lossen;
  • Alles wat je niet weet leer je jezelf snel en zelfstandig aan;
  • Je hebt 0-2 jaar relevante werkervaring en minimaal MBO denk- en werkniveau;
  • Je woont in Utrecht of omgeving, bij voorkeur kom je op de fiets.

Wat je van ons kunt verwachten

We bieden je veel vrijheid en verantwoordelijkheid, een marktconform salaris, collectieve bonus, reiskostenvergoeding goede koffie en thee, veel plezier en alle tools die jij nodig hebt om je werk optimaal uit te voeren. Ook heb je veel inspraak: van de keuze in koffiebonen tot Spotifyplaylist en procesoptimalisatie.

Over Simplefly

Simplefly is een ambitieus internetbureau, gevestigd in bedrijfsverzamelgebouw Europalaan 500 in Utrecht. Je wordt onderdeel van een team dat in hoge mate zelforganiserend is, gedreven wordt door passie voor het vak en elkaar helpt het beste uit projecten te halen. We werken zowel aan projecten in eigen beheer als in opdracht van klanten en vinden een betere, duurzamere wereld super belangrijk!

Interesse?

Solliciteer via deze website. Je ontvangt dan een bericht of we je uitnodigen voor een eerste kennismaking.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.