Nieuwe website voor Quoratio

Detacheerder Quoratio heeft ambitieuze groeiplannen en zette daarop een nieuwe strategie uit. Daar hoorde ook een nieuwe corporate website bij; Simplefly werd de eer gegund deze te realiseren.

Eerder ontwikkelden we al werkenenleren.nl voor Quoratio, maar dit traject ging nog een aantal stappen verder. Dit project omvatte alles wat we graag doen: een uitgebreid ontwerptraject, maatwerktools en maatwerkkoppelingen in een intensieve samenwerking.

Conversiegericht ontwerp

In het ontwerptraject stond conversie en usability centraal. Daarom werkten we eerst een interactieontwerp uit, om navigatie en paginaindeling optimaal uit te denken. Bij het ontwerp was ook de nieuwe propositie (met bijbehorende nieuwe huisstijl) een belangrijk uitgangspunt.

Maatwerkmodule: “Hoe kunnen we je helpen?”

Als belangrijke conversietool ontwikkelden we de “Hoe kunnen we je helpen”-module. Deze maatwerktool helpt bezoekers om een specifieke aanvraag te doen, zonder dat ze daarvoor iets hoeven te typen. Omdat conversieoptimalisatie nooit klaar is, zullen we deze tool ongetwijfeld doorontwikkelen met Quoratio en de conversiespecialisten.

Vacaturesectie met koppeling

Belangrijk doel van de site voor Quoratio is het werven van kandidaten. Om de vacatures op de site te tonen werd een koppeling met de recruitmentsoftware van Emply gerealiseerd. De vacatures worden automatisch elk kwartier vernieuwd, waardoor de vacaturesectie altijd up-to-date is. In deze sectie voegden we verder een zoekfunctie met locatieherkenning en maatwerkfilters toe.

Doorontwikkeling

Zowel Quoratio als Simplefly heeft veel tijd en aandacht in deze nieuwe site gestoken. Echter: livegang is nog maar het begin. We blijven dus komende tijd – samen met Quoratio – met plezier werken aan de doorontwikkeling!

vraag een offerte aan