Simplefly staat voor duurzaamheid. Dat komt terug in zowel onze werkwijze als onze bedrijfsvoering.

Simplefly heeft een sterke focus op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. In al onze handelingen geven we zoveel mogelijk handen en voeten aan de elementen Planet, People en Prosperity.

Planet

Het element planet geven we invulling door in onze bedrijfsvoering rekening te houden met onze omgeving. We proberen de aarde zo weinig mogelijk te belasten en waar mogelijk compenseren we milieubelastende activiteiten.

Voorbeelden van hoe we rekening houden met onze leefomgeving en de aarde:

  • Ons eten en drinken is over het algemeen fairtrade / biologisch.
  • Als het even kan komen we op de fiets.
  • Ons kantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
  • We maken gebruik van groene stroom.
  • We gebruiken zo weinig mogelijk papier. Presenteren, offreren en factureren gaat zoveel mogelijk digitaal.

People

Wij geloven dat voor duurzaam succes de mensen het belangrijkst zijn. Daarom vinden we het erg belangrijk om te investeren in mensen, of het nu om medewerkers, klanten of leveranciers gaat.

  • We proberen onze medewerkers langdurig aan ons te verbinden door een aantrekkelijk, transparant werkklimaat te creëren en te investeren in kennis.
  • Wij nemen de tijd onze leveranciers te selecteren. Naast dat we het belangrijk vinden dat ze MVO hoog in het vaandel hebben, zoeken we partners voor de lange termijn.
  • Een klant – hoe groot ook – is voor ons altijd in eerste plaats een persoon. Duidelijke communicatie, goede relaties en korte lijnen vinden daarom erg belangrijk.

Prosperity

De derde P staat traditioneel voor ‘Profit’, maar wij gaan daarin verder. We willen als bedrijf rendabel opereren en streven ernaar dit af te laten stralen op onze omgeving, de maatschappij.

  • Duurzame sales betekent duidelijke, transparante offertes. We offreren daarom altijd op basis van uren, zodat je kunt zien waar we de tijd aan besteden. Onze prijs is gebaseerd op een verdienmodel waarbinnen groei mogelijk is en kunnen blijven investeren in mens en milieu.
  • Een goed product verkoopt zichzelf. Door ons op hoogwaardige dienstverlening te focussen faciliteren we dat optimaal.
  • Een deel van onze tijd investeren we in maatschappelijke projecten; dit zijn vaak lokale projecten waar we persoonlijk bij betrokken zijn.

Samen voor MVO!

Wij zijn altijd op zoek naar klanten die zich kunnen vinden in onze duurzame visie. Klanten die ons scherpen en kritisch bevragen en die verder kijken dan korte-termijnsuccessen.

Ben jij zo’n klant? Neem dan contact op om eens een bak eerlijke koffie (of thee) te drinken!