Simplefly helpt haar klanten op een duurzame manier verder in interactieve communicatie. Dat doen we slim, simpel en stijlvol.

We willen altijd verder gaan dan tevreden klanten. Daarom stellen we onszelf in projecten altijd de volgende vragen:

  • Waarom?
  • Wat hebben we geleerd?
  • Zijn we trots op dit project?
  • Is ons vakgebied professioneler en beter geworden?

We combineren de waarden in onze projecten met een duurzame visie. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is onlosmakelijk verbonden met onze activiteiten.

Slim

Je hebt oplossingen en slimme oplossingen. In webtrajecten is dit vaak een verschil van dag en nacht. Slim betekent voor ons:

  • Een oplossing is slim wanneer deze eenvoudig te hergebruiken is.
  • Bij Simplefly werken geen werknemers, maar ondernemers: ervaren, gespecialiseerde vakidioten.
  • We investeren in opleiding en kennis.
  • We gebruiken waar mogelijk bestaande oplossingen. We hebben daarbij voorkeur voor open source software.
  • Met slimme software (projectmanagement, ticketing, taakbeheer, CRM) maken we onze processen efficiënter.

Simpel

We zijn wat aan onze stand (lees: naam) verplicht. Minder is (meestal) meer – daarom hanteren we het KISS-principe. Keep it simple, stupid!

Denk aan gebruiksvriendelijke ontwerpen (‘usability’), leesbare handleidingen, begrijpelijk ingerichte CMS’en, duidelijke taal in offertes en andere documenten. Bovendien is ons vakgebied doorspekt met onbegrijpelijk jargon. Ook wij maken ons daar soms schuldig aan. Spreek ons daar gerust op aan.

Stijlvol

Wij zijn conceptdenkers. Ook al gebruiken we standaardoplossingen; het eindproduct is nooit standaard. Want elke organisatie, merk of bedrijf verdient een eigen gezicht.

Stijlvol betekent voor ons ontwerpen in de lijn van een huisstijl, met een eigentijdse vormgeving en toegankelijkheid voor de eindgebruiker centraal. Dat laatste is zeker niet vanzelfsprekend – helaas. Een goed ontwerp draagt een bezoeker over de drempel, in stijl dus!