Van plan een digitale nieuwsbrief te gaan versturen? Maar begin niet zonder goede software en een gedegen aanpak...

Naast goed software om je digitale nieuwsbrief te versturen moet je beschikken over een gerichte aanpak. Startschot hiervoor is een intake, waarin we samen met je de doelstellingen bepalen en zorgen dat je e-mailstrategie naadloos op je marketingstrategie aansluit.

Volgende stap: een e-mailtemplate

Wanneer je begint met e-mailmarketing heb je meestal genoeg aan één template, zij het een zeer flexibel template. Dit ontwerpen we eerst voor je, en na één of twee correctieronden stellen we het definitieve ontwerp vast. Op basis hiervan realiseren we een HTML-template, dat we in ons e-mail marketing systeem integreren.

En dan: zelf aan de slag!

Met onze software kun je gemakkelijk zelf aan het werk. Doordat we een zeer flexibel template voor je inrichten kun je voortaan het aantal artikelen, de teksten, alle afbeeldingen en hyperlinks beheren. Het systeem is ook nog eens zeer gebruiksvriendelijk, waardoor een korte uitleg aan het begin meestal volstaat.

Kort opgesomd de beschikbare functies van ons systeem:

  • Zelf aanmaken en beheren van campagnes: aanpassen van afzender, onderwerp, inplannen en automatisch testen.
  • Het doen van A/B tests en automatische gegenereerde RSS-campagnes
  • Zeer compleet beheer van abonnees: verschillende lijsten, upload van CSV-bestanden, automatische ontdubbeling en afmeldfunctie
  • Automatisch personaliseren van e-mails
  • Zeer uitgebreide statistieken en rapporten, op basis waarvan ook weer nieuwe campagnes getarget kunnen worden

Waarom zo’n geavanceerd systeem?

Onze zeer uitgebreide software biedt veel meer mogelijkheden dan bestaande gratis systemen. Wanneer je e-mail marketing echter succesvol in wilt zetten zijn deze uitgebreide opties absoluut geen overbodige luxe. Denk aan een eigen vormgegeven template, uitgebreid testen in verschillende e-mailclients en geavanceerde statistieken – onmisbaar toch?

Kosten

  • Startkosten per campagne: € 15,-
  • Kosten per verzonden nieuwsbrief/abonnee: € 0,02
  • Test voor spam en alle populaire mailclients: € 5,-

Voorbeeld:
Een nieuwsbrief naar 1000 abonnees kost dus € 35,-. Wanneer je een goede mail verstuurd, verdien je dit met groot gemak terug!

En nu?

Wanneer je van start wilt gaan, kan dat zeker al op korte termijn. Neem gerust contact met ons op om eens vrijblijvend over de mogelijkheden verder te praten of een demo van ons systeem te krijgen.